The Sims 3

Czerwiec 15, 2009 at 3:22 pm (Kody, nowosci, Recenzje) (, , , , , , )

Co prawda nie jest to blog o grze the sims ale trzeba conieco wspomniec o tym tytule bo to co ostatnio sie dzieje to jakaś masakra!. Wszędzie reklamy z sismami w pismach, gazetach w internecie a nawet w TV!  Gta nie miało takiej promocji a mimo to sprzedało się świetnie:) . The Sims od czasu jej premiery czyli 2000 roku kupiono już ponad 100 mln egzemplarzy! ciekawe ile zostało pobranych z rapidshare czy innych scie p2p pewnie download’niete z drugie tyle ;]. Gra Sims jest niemal tak samo popularna jak GTA.

Opis gry:

To kolejna odsłona serii gier komputerowych The Sims. O pracach nad nią firma Maxis poinformowała w listopadzie 2006 roku. Premiera przewidywana jest na 20 lutego 2009.

W kwestiach technicznych najważniejszą zmianą będzie poruszanie się po całym mieście bez wczytywania dodatkowych plików. Kreator postaci także ma zostać zmodyfikowany. Oprócz rozbudowania dotychczasowych funkcji, twórcy stworzyli nowy kreator osobowości. W poprzednich częściach do dyspozycji oddane było kilka pasków osobowości (schludność, aktywność itp.), które trzeba było wypełnić. W The Sims 3 będzie do wyboru ok. 80 cech charakteru, z których można wybrać 5.

Zredukowano ilość potrzeb, których ma być teraz tylko 4: głód, sen, pęcherz i rozrywka, ponieważ twórcy chcą położyć większy nacisk na spełnianie marzeń i celów życiowych Sima. Marzenia są związane z cechami charakteru Simów i z ich celami życiowymi. Można swojemu podopiecznemu obiecać spełnienie marzenia, lub je odrzucić. Jeśli obiecało się spełnić pragnienie i nie spełniło się obietnicy Sim będzie miał zły humor.

Ostatnią nowością w grze mają być zmiany w trybach kupowania i budowania. Wcześniej można było zmieniać wygląd mebli jedynie poprzez wybranie jednego z dostępnych kolorów. W trzeciej odsłonie serii wprowadzony zostanie edytor obiektów, podobny do tego ze Spore, dzieki któremu będzie można samodzielnie projektować meble.

Jeśli ktoś chce pod tym adresem znajdzie kody do Sims 3 (cheaty do gry)

Czy gra Sims 3 pójdzie na Twoim komputerze(sprawdź)? Wymagania do gry The Sims 3


Procesor: Pentium IV 2000 MHz
Pamięć RAM: 1024 MB
Miejsce na HDD: 6000 MB
Grafika: Karta graficzna zgodna z DirectX 9.0
Dźwięk: Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0
System: Windows XP SP2/Vista 32bit

2 komentarzy

  1. HAHHAHA said,

    HAHA
    cytuje „Gra Sims jest niemal tak samo popularna jak GTA.”
    To na odwrót GTA jest niamal tak popularne jak the sims!!!!

  2. polskiziom said,

    jakie so kody do the sims 3 na nastrój testcheatenabled true niedziala

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: