100% GTA IV: save gta 4 pc download

Luty 6, 2009 at 12:02 am (Mody) (, , , , , , , )

Jeżeli szukasz sprawdzonych kodów do GTA IV to sprawdź koniecznie tę stronę: kody do gta polecamy te sprawdzone kody do gry!

100% GTA IV: save gta 4 pc download

Pobierz (plik1): http://www.gameson.pl/pelne-gry/Save_GTAIV%5BGamesON.pl%5D.rar

INSTRUKCJA do  1pliku:

Na początku odkrywamy foldery ukryte.

C:\Users\nazwa_uzytkownika\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\ (vista)
C:\Documents and Settings\nazwa_uzytkownika\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Rockstar Games\GTA IV\savegames (XP)
tam kopiujemy ten wypakowany plik.

lub

Pobierz tu(plik2): http://www.gameson.pl/pelne-gry/100_GTA4%5BGamesON.pl%5D.zip

INSTRUKCJA do 2 pliku:

1. Najpierw Podmieniacie starego save’a na nowego
2. Następnie wrzucacie plik xlive.dll i CopyXliveResources.exe do folderu głównego z grą jak i do Folderu Xlive i folderu GTA IV
3. Odpalacie CopyXliveResources.exe z głównego folderu z grą


A tu są potrzebne 2 pliki w 1 miejscu(instrukcja pozostaje ta sama):

http://rapidshare.com/files/202085850/GTA4save.rar

UWAGA!: Nie gwarantuje że SAVE będzie działał na kązdym kompie. PAMIĘTAJ ŻE ZAWSZE MOŻE PÓJŚĆ COŚ NIE TAK WIEC ROBISZ TO NA WŁASNE RYZYKO.

81 komentarzy

  1. Kamil powiedział

    Fajnie tylko jednego nierozumiem jak to zrobilem to wykasowalem mojego starego sejva ktorego mialem na 100 % i na tym nieumiem grac bo mi wyskakuje blad przy wlaczaniu niewiem ktory save jest moj i niewiem nic bez urazy ale zapsules mi cale 2 tygodnie na przejscie gta iv prosze o pomoc wyslij mi emailem

  2. Kamil powiedział

    sory tego sejva mialem na 64,50 :)

  3. Patryk powiedział

    zepsuło mi save z gry daj to dokładnie i chodzi to ?

  4. grzadak powiedział

    Dla visty: Odpalacie CopyXliveResources.exe z głównego folderu z grą jako administrator.

  5. kuba powiedział

    Kamil gdzie to wgrac na xp chodzi o 1 – Wytlumacz mi xD

  6. Banexx powiedział

    witaj to nie jest save na 100% jest 67.50% ale spoko mi działa ja mam swojego dopiero na 47.50% pozdrawiam

  7. hitman powiedział

    potrzebuje sejva z 30 % gry możne być 40%

    • remix powiedział

      save z kodami i 364400$ 0 umarlych 0 zlapan przez policje 4 domy w 1 z domow sabre gt w bohan mieszkania :bohan playboya x ten ktory otrzymamy po uratowaniu romana i 1 mieszkanie w 3 miescie

  8. KOLESIE powiedział

    Kurde zepsuło mi sejva moje z gry ja cie niie moge kurde robiłem długo seyva i myslałem że fajne będie 100% a tu kicha niediała

  9. KOLESIE powiedział

    Ja jeszcze raz wyślij mi dokładny opis na e-maila

  10. Tigeros powiedział

    Witam robie tak jak mowisz sposob 2
    lecz jak wciskam ten CopyXliveResources.exe z folderu z gra pisze czy ma cos tam zrobic z tym xlive do tego xlive zgadzam sie a potem blad wyskakuje ze c:/blelbal/blall/xlive.dat cos tam cos
    tam xDD

    Prosze pisac na emial badz gg 5398172 ale na gg jestem zadko z gory thx

  11. kamil powiedział

    siemka mam problem z seivem na kompa

  12. kamil powiedział

    kto wie co trzeba zrobić żeby zadziałał save w gta 4

  13. Jakx powiedział

    hejka nie wiem jak ale ten save u mnie nie dizała robie jak powinno byc i nic ! prosze o pomoc.

  14. Jakx powiedział

    no powiem ze save działa ;) i jest exxtra ;) a moze jakies mody ??? ktos ma?

  15. Rajka powiedział

    Siema mam viste gdzie mam to wrzucić piszcie na gg 13315354

    • maser1212 powiedział

      C:\Users\nazwa_uzytkownika\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\ tylko zamiast nazwa_użytkownika wpisz swoją nazwe np makucki

  16. Rajka powiedział

    Mam viste pomoze ktos przez gg 13315354

  17. brajan powiedział

    ściągnołem gta 4 z neta i jak chce zapisać to mi wyskakuje for windows-live czy cos w tym stylu odpisz plis

  18. marsel powiedział

    czy ktoś ma save 100 procent gry gta 4 na xboxa360 ZAPŁACE

  19. Adaskoo powiedział

    Witam posiadam Viste i po skopiowaniu save wgrywam do głównego folderu xlive wrapper uruchamiam go i włącza sie jakas konsola a potem komunikat error gta 4 xlive.dll niewiem co mam zrobic bo mi nie działa save a po właczeniu gry mam NEW GAME . normalnie kibel kto cos mi doradzi ??? pisać prosze Adam -16153580

  20. Adaskoo powiedział

    Po skopiowaniu “xlive wrapper” wystepuje taki błąd

    Could not write:

    C:\Program Files\Rockstar games\Grand Theft Auto IV \xlive.dll

    Potrzebuje natychmiastowej pomocy . wpadlem w zakłopotanie. HELLP !!! Adaskoo

    gg – 16153580

  21. wiziru powiedział

    Do bani seyv

  22. wiziru powiedział

    ę2675550150 – policja interesuje się Tobą
    2675550100 – mniejsze zainteresowanie policji Twoją osobą
    3625550100 – regeneracja zdrowia i pancerza
    4825550100 – regeneracja amunicji, zdrowia i pancerza
    4685550100 – zmiana warunków pogodowych
    4865550100 – odblokowuje kij baseballowy, shotgun,pistolet, MP5, M4, karabin snajperski, wyrzutnie rakiet oraz granaty
    4865550150 – odblokowuje nóż, koktajle Mołotowa, pistolet, shotgun, Uzi, AK-47, karabin snajperski oraz wyrzutnia rakiet
    SAMOCHODY:
    2275550100 – Buffalo
    2275550142 – Cognoscenti
    2275550147 – Turismo
    2275550175 – Comet
    2275550168 – SuperGT
    3595550100 – Annihilator
    6255550150 – Sanchez
    6255550100 – NRG-900
    9385550100 – Jetmax

    kody do Gta 4 PC

    • ktyuih powiedział

      iak się robi gta save

    • gta powiedział

      nie macie w co grać tylko w to gta dla down-ów

      • Twój Stary powiedział

        Synku pojebało Cię? To że ty grasz w Painta nie znaczy że inni muszą robić to samo… Kurwa…. nie wiedziałem że mam tak pojebanego syna…

  23. sebus powiedział

    plisss!! pomocy! niech ktos mi wytłumaczy krok po kroku jak to zrobic?? przez tego save stracilem caly progres gry! 5575533gg! Prosze pisac Sebastian!

  24. mati powiedział

    jak to pobrać***********

  25. swistak powiedział

    Dzięki WIELKIE działa w 100% bez problemów ….:)

  26. Kamil powiedział

    chodzi oto ze macie wypakowac wszystko to x live i do glownego folderu z gra a potem podmienic savy to wszystko

  27. MaSa13 powiedział

    mi chodzi o instrukcje np.w-do przodu i tak dalej

  28. golo powiedział

    spoko a to jest na Viste czy jaki … bo ja mam Windowsa i wogule niewiem gdzie folder z grą

    • Ziomek powiedział

      Ziomek To jest Na linuka! :E

  29. J.K powiedział

    Ja wklejam go wszedzie gdzie czeba i do całeg folderu saves ,a gta mówi że save
    nie ma

  30. Hornet powiedział

    Tak tak wszystko świetnie… TYLKO JAK TO ŚCIĄGNĄĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  31. dragoenek powiedział

    ma ktos moze linka do sciagniecia spłoszczenia do gta 4 to moje gg 612575 prosze podajcie ?????????????????

  32. rastaman powiedział

    help :P zrobilem tak jak pisze… pierwszy krok nie pomogl a po 2 gta 4 juz sie nie odpala… :/

  33. mateusz616 powiedział

    jak wpisac kody?

  34. Norbert powiedział

    potrzebny save z trees a crowd slijcie na maila plss

  35. Dragon16508 powiedział

    Siema mam problem od niedawna mam Windows Vista i zrobilem co trzeba i jak daje play ok to mi zachwile GTA IV przestalo dzialac co zrobic?? Na xp Save działały!!!

    Proszę pomożcie mi GG: 5162675

    Pozdr.

  36. fellomati powiedział

    niech tos mi powie napisze na meila jak wogle zasejwowac gta IV bo mi jak chce sejwować wyskakuje jakas ramka windows menager czy cos w tym stylu

  37. Francik powiedział

    a wy nooby trzeba se było backupa zrobić :D.a tak wogule to nie mogę znaleźć tego folderu Ustawienia Lokalne nie o co w tym chodzi jak ktoś wie to pisać

  38. Francik powiedział

    a jak się komuś sypnie to odinstalować i zainstalować GTA IV to pomaga

  39. kasta92 powiedział

    mam windows xp gdzie znajduje sie ten folder Xlive prosze o pomoc ;(

  40. Piotr powiedział

    Powiem wam tak jak zmieniacie cos w obojetnie jakieg grze w plikach trzeba zawsze robic sobie kopie zapasowe a jek tego nie wiecie to nie grzebcie w plikach gier

  41. WEGIEEEELLLLLL SLUCHAY powiedział

    Jak ja skopiowałem juz wszystkie pliki i skopiowałem CopyXLiveResources.exe i Xlive.dll
    z wrappowałem i włączam gta4 i pokazuje mi się jak by miało się włączyć i się wyłącza a jak usune z głownego folderu pliki CopyXLiveResources.exe i Xlive.dll to spowrotem chodzi proszę o pomoc .!! !!

  42. Bobek powiedział

    jak by co kody do pc, x-box360,psp,ps są takie same

  43. Bobek powiedział

    a ten save to jest do kitu

  44. bullit powiedział

    elo gdzie jest ten folder xlive a po drugie wrzuciłem tego twojego sejwa i dupa nie działała mi gra wiec usunąłem pliki xlive i gra mi zaczęła pykać
    tylko ze bez głosu i na starych sejwach persze o pomoc chce mieć głos a nie za bardzo chce reinstala walić

  45. Mazitek15 powiedział

    cudzych savow podobno nie mozno kopiowac do swojego pliku i ja mam pytanie po zainstalowaniu patacha 3 cala gra sie rozsypała i podobno jedynym sposobem jest reinstal i ja juz zaliczylem wszystkie misje i nie chce mi sie odpoczatku tego walkowac jest taka mozliwosc ze zkopjuje wlasne save gry i po resintalacje wjebie do pliku z save game ? bedzie chodzic ? zalezy mi na jak najszybszej odpowiedzi . Pozdrawiam

  46. Gta 4 ManiaQ powiedział

    Sory, ale jak miałeś 100% to na ***** ściągałeś nowego save’a do gta? nierozumiem Cie człowieku to tylko i wylacznie Twój błąd.. NeO

  47. a co cie to??? powiedział

    ten save jest na 37 38 procent jakoś

  48. ve powiedział

    Człowieku wytłumacz to normalnie, bo po twojej instalacji gra mi się …

  49. lols powiedział

    Ludzie. Jak robicie coś takiego to zawsze róbcie backup orginalnego save’a. Zalecam przechodzenie gry samemu. Mogę dać save 20% 40% i 79% (coś około tego).

    • GTsave20 powiedział

      witam bylbym bardzo wdzięczny za save 20% komp mi siadl i stracilem wszystko.

  50. Przemo powiedział

    Witam gdy zainstalowałem tak jak jest napisane nie mogę gta odpalić bo mi wyskakuje błąd witten i red

  51. Adam powiedział

    ja tam zasysałem i działa i nawet jak usunałem swojego sejva i póżniej go przywróciłem to działał

  52. twój stary powiedział

    A mi wszystko działa.. thx ;]

  53. buli powiedział

    JA NIE WIEM CO ZROBIC BO WYSKAKUJE MI TAKIE COS:This will copy resources from C:\WINDOWS\SYSTEM32\xlive.dll to FOLDER Z GRĄ,IS THIS OK???
    TAK/NIE

  54. SrokaJP powiedział

    Mi pisze :
    Wczytanie nieudane.Sprawdż swój dysk i spróbój ponownie
    Prosze pomocy….

  55. AnytLudzPL powiedział

    Czeba pobierać to ostatnie?

  56. twoja stara powiedział

    Nie ma takiego folderu jak XLive ….

  57. Maniek powiedział

    Spoko Ale wszyscy pisza Albo Vista A;bo Xp
    A jak ja mam windowsa 7 to bedzie dzialal??

  58. Jadzia z gazowni powiedział

    THX dziala w 100% a ma ktos 100% na x360

  59. LALALA powiedział

    Ale rozwaliło mi cała gra

  60. zal powiedział

    Ma ktoś może Social Club bo ja jak instaluje gta4 to mi tylko gra się instaluje a Social Clubu niema i nie mogę włączyć gry

  61. Tomek powiedział

    mam windows 7 i patch 1.0.2.0 i dupa zaden save nie dziala robie wszystko zgodnie z planem i dupa…. xd

    bez tego pacha nie da sie grac a nowsze wersje nie dzialaja…

    save albo wcale nie ma albo jest a nie dziala..

    gg 20826805

  62. Tomek ZxD powiedział

    pomocy mam win 7 i wchodze tak jak pisze do
    C:\Users\nazwa_uzytkownika\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames
    ale jak wchodze do folderu local to nie mam tam folderu Rockstar Games co mam zrobic???

  63. zły :/ powiedział

    hmmm.,.. jestem jednym z rozwścieczonych ludzi którzy tu piszą, czy możesz mi łaskawie wyjaśnić CZEMU MOJE GTA 4 NIE CHCE SIĘ WŁĄCZYĆ?! jeśli nie jesteś czegoś pewien to tego nie wklejaj bo możesz komuś zepsuć gre a jak jesteś pewien TO SIE NAUCZ PORADNIKI PISAĆ !!! :/

  64. kemoti powiedział

    gdzie pobrać GTA 4??

  65. Michał Lublin powiedział

    A mi wszystko świetnie śmiga i jestem bardzo zadowolony z tego save’a. Save nie jest 100%!!!, ale ma ukończony wątek główny. Autor nie napisał dokładnego opisu jak wkleić te save’y, ale biorąc system na logikę bardzo szybko doszedłem do tego jak to zrobić więc podziele się z Wami:) W razie pytań proszę pisać na gg 11659097 lub e-mail michal78911987@wp.pl

    Najpierw odkrywamy foldery ukryte i pobieramy obydwa pliki:

    1. http://www.gameson.pl/pelne-gry/Save_GTAIV%5BGamesON.pl%5D.rar

    2. http://www.gameson.pl/pelne-gry/100_GTA4%5BGamesON.pl%5D.zip

    Rozpakowujemy pierwszy plik i z niego z folderu
    user_e000003ce79f56fe kopiujemy pliki “ControlMap” “SGTA400″
    “SGTA412″ do folderu save’a. W moim przypadku jest to C:\Documents and Settings\Michał\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e00000aeca4e7bd8.

    Następnie rozpakowujemy drugi plik i z niego kopiujemy pliki
    “CopyXLiveResources” “xlive.dll” do folderu głównego z grą. W moim
    przypadku jest to folder D:\Programy\Rockstar Games\Grand Theft Auto
    IV.

    Gdy już to zrobimy odpalamy z folderu głównego plik
    “CopyXLiveResources” i na każde pytanie które zada system
    odpowiadamy tak.

    Później zostaje nam tylko cieszyć się grą.

    • kodydogta powiedział

      Dzięki dobry człowieku!, prościej się już chyba się nie da, także użytkowniku PRZECZYTAJ TO! Zadnim zadasz pytanie typu “jak zainstalować save do gta 4″!

  66. xD powiedział

    coż może nie umiem tego zrobić albo coś robie źle ale jak włączam gre to wyskakuje błąd “program przestał działać” mam win7

    • Michał Lublin powiedział

      Niestety ja mam XP a z win7 jeszcze nie miałem styczności więc nie pomogę…

  67. Save 50% powiedział

    Witam!. Potrzebuje save na 50%. Ma ktoś gre na tym etapie?

  68. siemka powiedział

    zal tez mialem na 100 % i teraz mi nie chce chodzic gta

  69. KaMaSS powiedział

    Mam lekki problem, bo gram w GTA IV, jestem przy 80.67% gry (Story Komplete) moi przyjaciele lubią mnie w 100% i nie mam zadnych już misji ,co mam robić???:( POMÓŻCIE dzięki wielkie z góry

  70. Stasiek powiedział

    Dzieki wielkie dziala 100%.Jezeli ktos chce zostawi swojego save’a to niech po prostu zmieni nazwe: “SGTA400″ na “SGTA414″

  71. mutherfuckin powiedział

    powiem tak głośno i wyraźnie GTA 4 to największe gówno i nie wypał Rockstar Games,jest najgorszą częścią gta w historii.co z tego że ma ekstra grafe itp: skoro cały zaś na różnych forach ludzie piszą “ten patch nie działa, zepsułeś mi grę itd. to kompletny debilizm,ja nie potrafię ogarnąć tego gówna żeby instalować patch jakikolwiek każdy inaczej mówi jak to zrobić,każdy daje inny sposób czy tak jak z tym save : innym działa drugim nie gra się niszczy”chociaż robią jak w instrukcji”DOKŁADNIE!!!,więc uważam że gta 4 jest największym błędem i nielogicznym gównem które nie jest warte uwadze.

  72. wojtek1998 powiedział

    ej suchajcie potrzebuje czyjejs pomocy bo juz nie wiem co mam robic. Mam gta 4 orginał. mam kompa acer aspire 7750g.
    Inter core i5-2410M
    17.3″ HD+LED LCD
    AMD Radeon HD 6650M
    4 GB DDR3 Memory (RAM)
    500 GB HDD
    DVD-Super Multi DL drime
    Acer Nplify 802.11b/g/n
    6-cell Li-ion battery

    NO i włączam gta 4 chodzi mi płynnie przez jakes 10 min a potem sie ścina k nie chodzi płynnie co mam robic mam patcha 1.0.7.0 i łatke fps ale i tak to samo :-( !!!!!!!

Dodaj komentarz

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

