100% GTA 4

Październik 3, 2008 at 12:45 pm (Pomoc) (, , , , , )

Jeżeli chcesz ukończyć GTA 4 w 100% upewnij się, że zaliczysz wszystkie zadania oraz misje z poniższej listy. Nic nie powstrzyma cię od zdobycia upragnionej „stówki” – możesz używać kodów i robić co tylko chcesz, a po ukończeniu wszystkich zadań i tak będziesz miał 100% ukończenia gry, nie tak jak w poprzednich wersjach GTA, w których używanie kodów można było łatwo wykryć poprzez sprawdzenie procentowego ukończenia rozgrywki.

Misje głównego wątku gry

Musisz ukończyć wszystkie misje fabuły głównej, oto one:

- The Cousins Bellic
– It’s Your Call
– Three’s A Crowd
– First Date
– Bleed Out
– Easy Fare
– Jamaican Heat
– Bull In A China Shop
– Hung Out To Dry
– Clean Getaway
– Ivan The Not So Terrible
– Concrete Jungle
– Uncle Vlad
– Crime & Punishment
– Do You Have Protection?
– Final Destination
– Logging On
– Shadow
– No Love Lost
– Rigged To Blow
– The Master And The Molotov
– Search And Delete
– Russian Revolution
– Romans Sorrow
– Easy As Can Be
– Out Of The Closet
– No. 1
– Escuela Of The Streets
– Street Sweeper
– Luck Of The Irish
– Blow Your Cover
– The Puerto Rican Connection
– Destruction For Beginners
– Ruff Rider
– Undress To Kill
– The Snow Storm
– Have A Heart
– Photo Shoot
– The Holland Play
– Wrong Is Right
– Hostile Negotiation
– Portrait Of A Killer
– Dust Off
– Paper Trail
– Call And Collect
– Final Interview
– Holland Nights
– Lure
– Harboring A Grudge
– Waste Not Want Knots
– Three Leaf Clover
– A Long Way To Fall
– Taking In the Trash
– Meltdown
– Museum Piece
– No Way On The Subway
– Weekend At Florian’s
– Late Checkout
– Actions Speak Louder Than Words
– I Need Your Clothes, Your Boots, And Your Motorcycle
– Smackdown
– Babysitting
– Tunnel Of Death
– Truck Hustle
– Hating The Haters
– Union Drive
– Buoys Ahoy
– Blood Brothers
– Undertaker
– Pegorino’s Pride
– Payback
– Catch The Wave
– Trespass
– To Live And Die In Alderney
– Flatline
– Pest Control
– I’ll Take Her
– Entourage
– Dining Out
– Liquidize The Assets
– That Special Someone
– She’s A Keeper
– Diamonds Are A Girl’s Best Friend
– One Last Thing
– A Dish Served Cold OR If The Price Is Right
– Mr. & Mrs. Bellic
– Out Of Commission OR A Revenger’s Tragedy

Wózki Stevi’ego

Masz za zadanie dostarczyć poniższe samochody do Stevi’ego, gdy cię o to poprosi – dostaniesz od niego sms’a.

- Banshee
– Bobcat
– Buccaneer
– Cavalcade
– Cognoscenti
– Comet
– Contender
– Coquette
– DF8-90
– Dilettante
– Dukes
– Faggio
– Freeway
– Huntley Sport
– Infernus
– Intruder
– Manana
– Moonbeam
– NRG 900
– PMP 600
– Patriot
– Rancher
– Rebla
– Sabre GT
– Sentinel
– Sultan
– Super GT
– Turismo
– Voodoo
– Washington

Zlecenia

Ukończ wszystkie płatne zlecenia. Będziesz je mógł rozpoczynać przy budce telefonicznej w Alderney przy końcu głównej fabuły.

- Bailing Out for Good
– Dead End
– Derelict Target
– Hook, Line, and Sinker
– Industrial Action
– Migration Control
– R.U.B. Down
– Taken Out
– Water Hazard

Zadania Little Jacoba

Zadzwoń po Jacoba i użyj opcji „Job” by rozpocząć misje.

- 10 misji polegających na dostarczaniu

Eksport Bruci’ego

Sprawdzaj e-maile, które od niego dostajesz. Te z załącznikami są misjami dla ciebie – ukończ je wszystkie.

- Dostarcz 10 unikalnych samochodów do eksportu

Uliczne Wyścigi Bruci’ego

Zadzwoń do niego i użyj opcji „Race” by je rozpocząć. Musisz wygrać wszystkie 9 wyścigów.

- South Broker
– Airport Run
– Dukes Boulevard
– South Algonquin
– Star Junction
– Road to Bohan
– North Alderney
– Elevated
– South Alderney

Poszukiwany

Użyj komputera w samochodzie policyjnym by namierzyć i zabić 10 najbardziej poszukiwanych na danej wyspie. W sumie musisz załatwić 30 ludzi.

Broker/Dukes:

- Maxwell Caughlin
– Scott Guzowski
– Antonio Rivette
– Rodrigo Stavnes
– Fernando Tisdel
– Tyler Pickrel
– Preston Pecinovsky
– Alonso Goralski
– Bert Reker
– Freddy Paparo

Algonquin:

- Shon Kikuchi
– Jimmy Kand
– Simon Nashly
– Tommy Francovic
– Barry Lamora
– Lino Friddell
– Juan Haimo
– Darren Covey
– Leo Brodell
– Christov Mahonvic

Alderney:

- Marty Boldenow
– Noel Katsuda
– Rodney Mceniry
– Glenn Lushbaugh
– Phil Baccera
– Sergi Szerbin
– Danny Hatmaker
– Mervin Eskutchen
– Grederick Harrison
– Keenan Burdett

Zabawa w policjanta (Vigilante)

Użyj komputera w policyjnym samochodzie, by ukończyć 20 zadań. Nie muszą być robione po kolei.

- Ukończ 20 misji polegających na nie dopuszczeniu lub powstrzymywaniu kryminalistów przed popełnieniem przestępstwa

Bonusy od przyjaciół

Spraw, by twoi znajomi wystarczająco cie lubili, a otrzymasz:

- Dostawę broni od Little Jacob’a (przy 60% znajomości)
– Możliwość poruszania się helikopterem za darmo dzięki Bruci’emu (przy 70% znajomości)
– Podkładanie bomb w samochodach, przy pomocy Packi McReari’ego (przy 75% znajomości)

Bonusy od przyjaciół cz.2

Musisz wykonać zadania powierzone ci przez niżej wymienionych znajomych. Pamiętaj, że zadania od innych znajomych się nie liczą.

Little Jacob:

- Rzutki
– Picie
– Jedzenie
– Bilard
– Pokaz
– Klub ze striptizem

Brucie:

- Żeglowanie
– Kręgle
– Picie
– Jedzenie
– Lot helikopterem
– Pokaz
– Klub ze striptizem

Packie McReary:

- Kręgle
– Rzutki
– Picie
– Bilard
– Pokaz
– Klub ze striptizem

Przypadkowi Piesi

Spotkaj wszystkich 10 przypadkowych ludzi i wykonaj wszystkie ich misje. Czterech pozostałych nie zostało wymienionych, ponieważ nie są oni potrzebni do ukończenia 100% gry, ze względu na to, iż istnieje możliwość zabicia ich w toku fabuły głównej.

- Brian (3 spotkania)
– Badman
– Mel
– Ileyna Faustin
– Hossan
– Sara (2 spotkania)
– Pathos (2 spotkania)
– Marnie (2 spotkania)
– Eddie Low (2 spotkania)
– Gracie

Eventy

Ukończ wszystkie poniższe zadania:

- Wygraj ze znajomym lub z komputerem w bilarda
– Wygraj ze znajomym lub z komputerem w rzutki
– Wygraj ze znajomym lub z komputerem w pełnej grze w kręgle
– Pobij rekord (przynajmniej 11,000 punktów) w grze zręcznościowej QUB3D

Latające szczury

Znajdź gołębie poukrywane w całym mieście i zniszcz je w obojętnie jaki sposób.

- Do zabicia jest 200 gołębi.

Unikalne skoki

Znajdź jakąś szybką brykę i ukończ wszystkie skoki.

- Do skompletowania jest ich aż 50.

27 komentarzy

  1. hubert said,

    dobre

  2. moonlight132 said,

    Też nawet może być (-;

  3. myciulko said,

    No, troche tego jest!

  4. BigBen said,

    HEYKA mam pytanko bo san andreas calutkie przeszłem ale po jakimś czasie skasowałem a teraz znuw zainstalowałem i gram z kodami tak sobie bo mi sie nudzi ale mam pytanie czy istnieje kod na 100% misji

  5. halogeny said,

    masz podniete że przeszedłeś gta san andreas

    / odp

  6. Carl Johnson said,

    Ja chcesz, żeby bez przechodzenia mieć 100% przejścia gry, to sobie wejdź w google.pl/ i wpisz „GTA Sa Save 100%”.
    Pozdrawiam

  7. jaro said,

    G.T.A IV jest najlepsz grom na sfiecie gram juz 2 miesiac i nie nudzi sie jak ine syfy na psa3 pozdro dla ziomkow i dla portalu http://www.kodydogta.wordpress.com

  8. niko said,

    jak mam pszejsc to 1 misje z mannym z tym dilerem
    ten diler sie zatrzymuje i nie wiem co mam zrobic pomocy

  9. suczka said,

    a co zrobić żeby mieć odblokowane 2 miasto a nie przechodzić gry?

  10. Lis said,

    jak przejść misje „search and delete”??? napiszcie jak umiecie przejść

  11. maslo said,

    potrzebuje pomocy jestes w mijsi gdzie mam znalesc policyjne samochod i nie wiem kogog mam szukac mozecie pomuc ?

  12. jaro said,

    ty maslo w tej misji jak znajdziesz auto policji to wejdz L1 w komputer i musisz wpisadz tam imie goscia PzDr………….;)))))))))))))))))))))))

  13. jaro said,

    CHlopaki a wiecie w tej misji jak mam zabic pleyboja czy manego kogo zabic bo nie wiem……………………………..:)

  14. gracz said,

    siemka wszystkim :) pomozecie mi jak mam przejsc ta misie crime and punishment ? gg : 1151673 e-mail : lduda7@interia.pl
    pozdro

    • Doom Marine said,

      Musisz chwilę poczekać, a potem walnąć jednemu z tych gościów w kolano. Wtedy pojedziesz z Faustinem i koniec misji. To jeszcze nic póżniej to będą misje mówie ci…

  15. restart said,

    zabij kogo chcesz na tym polega zabawa raz jednego a drugi raz innego panowie z R* dali wybór w paru misjach

  16. Młody said,

    Co czeba wpisać w misji search and delete w gta 4 bo niemoge tego przejsc
    Bo tam jest taki komputer i E czeba kliknac search name i niewiem co czeba wpisac
    prosze o odpowiedz

  17. xmichalekxx said,

    wpisz tam LYLE RIVAS wystarczy samo LYLE i pozniej juz bedziesz wiedzial co dalej :D:D::D

  18. ja333 said,

    Więc tak w tej misji należy znaleźć radiowóz policyjny. Miałem na początku z tym problem ale wiem jak zrobić tą misje na 2 sposoby.
    1) Jeździsz po miesćie i szukasz policyjnego wozu. Jak już znajdziesz to zabijasz policjantów i bierzesz auto (goni cię w ch** policji 3 gwiazdki). Mi się jakimś cudem udało uciec. Później szukasz w bazie danych jakiegoś przestępcy jakiego karze ci znaleźć twój pracodawca. Wbijasz się temu kolesiowi na chate. On ucieka swoim autem więc ty musisz rozpocząć za nim pościg. Dopadasz go i zabijasz.
    THE END
    2) Jeździsz po mieście i szukasz parkingu policyjnego (gdzieś w środkowej części 1 miasta). Kradniesz wóz policyjny a reszta misji taka sama jak wyżej.

  19. Nico said,

    Elo mam prosbe czy ktos mi moze powiedziec gdze znalesc moge budke telefoniczna w GTA IV?

  20. Bożydar Sczęśćboże said,

    Zapomniałeś o misji „Three Leaf Clover”

  21. lomby said,

    Ja mam taki problem, jako jeden z wielu:/ ze w piereszej misji mann’ego Escuela of the Streets mam bug bo diler nie chce wysciasc z tego je***o samochodu próbowałłem ze 20 i juz kurwicy dostaje ma ktos oze namiary na save w którym ktos przeszedl tą misje, ale juz nie nastepne bo nie chcałbym tracić fabuły, HELP!!!!!!!!!!

  22. Nico Belic said,

    Mam 74,83% zrobiłem chyba z 12 wyścigów zabiłem 23 gołębie i wszyscy u mnie mają 100% oprucz Kate i Dwayne,a z kturymi nie mogę się skontaktować przez telefon ani przez nic innego dalej szukam gołębi i robię wyścigi spotkałem 10 przypadkowych bohaterów powiedżcie czy jak dalej będę chodził na wyścigi i zabijał gołębie to mi urosną te procenty czy nie

  23. Nico Belic said,

    zrobiłem terz wszystkie misje w policji (radiowóz) może jak zrobię w taxuwce i w straży i w karetce to mi terz wzrosną te procenty napiszcie coś co może bardzo mi pomóc w zdobęciu no może 100,00 z góry dziękuję narka bo gram w GTA4

  24. Nico Belic said,

    A tak wogule to GTA Vice City chyba mi się najbardziej podoba ale całkiem niepszeszłem terz tak jakoś miałem 70,00% no ale trochę nuda tu jest w GTA4 lepsza grafa i nawet fajnie chodzi mi na kompie ok nara

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  25. Nico Belic said,

    jak się otwiera garaż w gta 4 bo jak tam przyjdę to jest zamkięty za karzdym razem

    • luis said,

      tyle że ja mam luisa nie nico a masz gta5

Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

